جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: اگر صهیونیست‌هایی که انسانیت، غیرت و حیثیت ندارند در فلسطین جای بگیرند، به جز منطقه، دنیا هم دیگر روی آرامش به خود نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام‌ سید محمود موسوی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: امروز فلسطین و غزه را باید همانند گردنه حسن‌آباد در عملیات مرصاد بدانیم و مراقبت از آن یک اصل است.

وی افزود: اگر صهیونیست‌هایی که انسانیت، غیرت و حیثیت ندارند در فلسطین جای بگیرند، به جز منطقه، دنیا هم دیگر روی آرامش به خود نخواهد دید.

حجت الاسلام موسوی، با تأکید بر اینکه غرب و آمریکا تنها به دنبال منافع خود هستند، یادآور شد: آنها فکر می‌کنند می‌توانند غده سرطانی را کنترل کنند اما واقعیت چیز دیگری است و هرگز نمی‌توانند این کار را انجام دهند و روزی نیز بلای جان غربی‌ها خواهند شد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها پایبند به هیچ قرارداد و قانونی نبوده و نیستند، ابراز کرد: صهیونیست‌ها نه به دین مسیح و نه به دین یهود پایبند نیستند و می‌توان گفت حتی قائل به خداوند نیز نیستند.

امام جمعه موقت همدان، با گلایه از سکوت کشورهای خائن منطقه در برابر جنایات اسرائیل، گفت: این کشورها در دوران دفاع مقدس هم به صدام کمک کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha